iliana

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Iliana - 19 mars 2011 23:22

Jag förstår inte varför den där Khadaffi inte bara fattar att hans tid är ute.

Tycker att alla diktaturer i världen borde fly, och lämna makten.

Folk har ju faktiskt insett hur ett land kan styras utan rädsla.


Nä, men det är bättre sitta kvar och säga att hans folk älskar honom och samtidigt döda civila människor.

Och reta upp FN och USA, så de kan bomba lite i hans land oxå.

Bra, Khadaffi.



På tal om bomba,

så i någon av tidningarna på nätet blev det lite fel härom dagen.¨

Istället för att skriva att de skulle i ren panik vattenbomba reaktorerna i Japan så skrev de "bomba ren i panik"


Av Iliana - 19 mars 2011 19:33

Jag ska skilja mej.

Skaffa ett hotell för otrogna.

Jag ska se till så era karlar har snygga tjejer att hoppa i säng med när ni tror att de är på resa eller möten.

Stora annonser i både tv och radio.

Och tjäna storkovan:)


Det ni, hade varit i tiden.

Men jag älskar min man alldeles för mycket, vill inte ha någon annan än honom. Och jag vill definitift inte se honom tillsammans med någon annan!!

Jag är emot otrohet!!

Och ja, jag har varit otrogen. I ett tidigare förhållande.

Skulle aldrig riskera mitt äktenskap!! Det är alldeles för bra.

Även om det skulle vara skitdåligt, så lärde jag mej nånting då.

Och det är att först göra slut på det man har innan man går in i nånting annat.


Så mina kära läsare, ni får vänta ett tag till på min riktiga affärsidé=)




Av Iliana - 19 mars 2011 17:12

                      

Av Iliana - 19 mars 2011 09:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards