iliana

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Iliana - 10 mars 2011 20:44

Har fixat skrivtid åt Andreas till körkortet:)

En månad dit!

Innan dess måste han sätta igång med teorinpluggandet ordentligt.

Och Risk 1 och 2 måste han boka.

Så nu Malin, får du skynda på om du ska fixa kortet innan systersonen;)


Har även fixat tid åt Emelie, så i april åker vi till Örebro.

Så hon kan få börja köra sin bil nångång:)


Herregud, vad gammal jag måste vara som snart har 2 barn ute på vägarna.

En med riktigt körkort och en med AM-kortet.  (Förhoppningsvis)


Det är bara inse att de gråa håren och rynkorna är oundvikligt.

Ja, jag vet att jag haft de en tag, men ändå;)

Fast kan ju berätta att morotsfärgen är borta=)


Ska kolla på den nya serien på 3:an. Mr sunshine.

Passar väl bra? Handlar ju om en 40åring;)

Så jag vet hur det funkar när jag kommer upp i den åldern;)

Av Iliana - 10 mars 2011 13:35

Snälla gör fred på våran jord.

Ge människor förståelse för varann.

Ge oss botemedel till världens alla sjukdomar.

Låt ingen behöva svälta.

Låt inte någon behöva mista en person man älskar.

Låt oss alla bli gamla och vara friska tills döden kallar.


Låt oss slippa mista personer för tidigt i sjukdomar, bli mördade, i olyckor.


Låt oss alla få vara lyckliga!




Idag lider jag med er som mist en person som stått er nära!

Av Iliana - 10 mars 2011 13:12

Jag, Andreas och Linus agerade fotomodeller igår.

Tyvärr ingick inte sminkning och snygga kläder:(

Men men.

Naturlig skönhet är väl inne;)


Gå in och kolla vet ja:)

http://www.dt.se/nyheter/dalarna/article921844.ece


Det stämmer inte så mycke i texten, men men.

Av Iliana - 10 mars 2011 10:57

Erik är en superfin kanin. Han ser lite ut som en hare tycker jag.

Det är en av Märits kaniner som jag har hand om.

I morse var han på rymmen igen.

Men jag överlistade honom och spikade igen de potenciella hålen;)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Emelie gumman kom hem igår efter skolan och är jättesjuk.

Igår kväll när jag gick och la mej så hörde jag henne yra i sitt rum.

Min underbara karl kom upp med vatten och alvedon till henne, efter det hörde jag inge mer.

Andreas feber kommer och går. Vet inte vad det är för skit de har:(

------------------------------------------------------------------------------------------------

Känner mej rätt så nere.

Har egentligen igen anledning till det.

Har en underbara man och superhärliga barn.

Solen skiner och det är vår i luften.

Ingen pms att skylla på.

Jag är ledig.


Jag är mototsfärgad i håret, så jag kanske ska titta mej i spegeln och få mej ett gott skratt;)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards