iliana

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Iliana - 6 maj 2011 20:51

John är ute o sliter i stallet.

River ur gammal inredning.

En sån toppenbrorsa jag har:)



Emelie körde sin "bil" till skolan för första gången idag.

Ja, jag var lite orolig.


Linus håller på att tjata i ett att han ska ha en ny cykel.

Och han är supernoga med vad för någon han ska ha.

Helst en som kostar 24tusen kronor!

Men han tittar på lite billigare, för han har förstått att han inte kommer att få en så dyr cykel...


Jag har pratat med en person på Lexö ang ev jobb.

Hon talade om att alla jobb var tillsatta, men blev väldigt intresserad och vill att jag skulle maila henne ändå.

Så det har jag gjort:)

Får se vart det leder.


Bjuder på lite fler bilder från igår:)



 

Moa knyter mina skosnören 


   

Världens finaste men tjatigaste Linus 


   

Toppenbrorsan  

Av Iliana - 6 maj 2011 13:20

Idag ska jag börja städa ur stallet.

Det är nog det enda nyttiga jag kommer att orka göra idag. Mår inte riktigt bra.

Imorse kunde jag inte ens prata.


Katten har kommit hem med byte idag igen. Det blir taco på muskött ikväll 

När jag var ute med hundarna så följde han efter som en annan hund 

Han är så rolig den där katten. 


Är det någon som har byggspån liggandes nånstans, så är jag intresserad av det.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards