iliana

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Iliana - 17 maj 2011 10:41

Usch, vad segt det känns idag:(

Ville inte alls vakna och kliva ur sängen.

Gå ner för trappan gjorde ont i benen och rumpan.

Huvudet värker, armarna känns som spagetti.

Hur ska det gå att snickra med de idag?

Jag fryser oxå:(  Känns jättekallt ute:(

Åså regnar det idag:(


Nä, idag känns det verkligen segt att gå ut för att få stallet klart.

Å ikväll är det fjällräddningsövning, hur ska jag orka det?

Av Iliana - 17 maj 2011 01:05

Idag (igår) har vi fått upp isoleringen i väggarna.

Vi har gjort ordning sommarhagen till hästarna, och även haft ut de i den.

Varit på stormöte på Idre och lagt golvet.

Men så har vi oxå hållit på till nu, strax före 1 på natten.

Skapligt trött i armar och rygg.


Har jag berättat att det virke vi behöver ligger i olika högar.

Det är ca 7högar, och blandat lite hursom helst i dimension.

Så det är inte bara till att hämta virke, det är till att leta virke och hoppas det går att få ut det utan att riva hela högen. Det är rätt mycket staplar i varje hög.


Jag har lyckats bränt kopplingen på bilen idag, tur Ronny inte är hemma. Så han känt lukten av det;)


Nä, försöka sova lite.

Imorgon är ännu en arbetsdag:)


Brorsan är en slavdrivare  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards