iliana

Alla inlägg under februari 2012

Av Iliana - 6 februari 2012 13:22

Ja det blev 5 timmars körning med pistmaskinen idag 

Det bästa är när det kommer fram skidåkare och berömmer spåren 

Annars händer det inget speciellt just nu.

Lite plugg på em. Ska på utvecklingssamtal på skolan.

Men Linus ringde precis och frågade var jag är. Har än en gång tagit fel på en timme 

Fattar inte att jag är så snurrig och ställer tiden fel på telefon    


På tal om snurrig.

Andreas har inte fått från csn i januari så jag ringde dit idag.

Förklaringen är att skolan snurrat till terminstart och slut. Så han ska få csn i juli men inte i januari.

Jaja, tror det ordnar upp sig . Andreas skulle prata med skolan.

Av Iliana - 5 februari 2012 22:22

Det blev en hallonnsmothie igår istället för de dära godisena som barnen stoppade i munnen 

Jag tycker faktiskt att jag var superduktig!

Jag plågar inte mej själv, för hade jag tagit en godis hade det blivit så många fler. jag kan inte sluta när jag väl börjat. Det är allt eller inget!

Så igår när jag gick och la mej slapp jag den där äckelkänslan som jag annars hade haft.


Jag mår mycket bättre när jag äter LCHF. Jag har inte gått ner speciellt mycket, men känslan att vara uppsvullen i magen är helt borta.

Det enda som jag skulle behöva är en kick i arslet så jag rör på mej lite mer.

Det kan jag må illa av, att jag inte rör på mej tillräckligt.

Fast jag har bestämt mej för att sluta vara bekväm. nu ska skidorna fram mer regebundet, nu när kylan är på väg bort.

Av Iliana - 4 februari 2012 19:08

Barnen äter lördagsgodis. Aromen från godiset sätter sig i hjärnan.

Guu, vad sugen jag är nu!

Det har gått 2 veckor, beroendet borde ha gått över!

Hjälp! Jag vill inte vara svag och falla.

Tina bär, vispa lite grädde fort fort fort!

Nä, det får bli lite räkor och avokado istället.

Eller också 


Ha en trevlig lördags kväll allihopa!

Av Iliana - 4 februari 2012 11:43

Jo, för på måndag ska det äntligen bli lite varmare.

I alla fall enligt både yr.no och smhi.

Av Iliana - 3 februari 2012 22:59

Usch och fy för denna ihärdiga kyla.

Var till dsk idag med Moa.

Hon har uinvägsinflammation:(

Sen for vi hem och hade ut hästarna ett par timmar.

För även om det är svinkallt ute, så vill de gärna ut en sväng varje dag.

Fick mannen att hjälpa mej isolera ite extra där nere i stallet.

Så jag hoppas det är lite varmare inne nu.

Efter middan så blev det film.

"det bästa av Dag-Otto" Riktigt rolig, Ronny och småttingarna skrattade en hel del.

Själv pratade jag i telefon med kära syster genom halva filmen  

Som inte ens vet vem Dag-Otto är. Så jag hoppas hon googlar på honom och ser ett klipp 


Nä, nu blir det sängen. Har inte gjort klart mina inlämningsuppgifter idag, så har plugg hela helgen    

Av Iliana - 2 februari 2012 14:57

Dagens ros vill jag ge Magda och Oskar för att de har så otroligt fina kossor i höstsätern!

Nu för tiden saktar jag in där, bara för att få se de vackra djuren.

Har ni inte varit dit och sett dem, så är det även dagens tips  


Dagens ris ges till den fruktansvärt otrevliga personen som jobbar på Ica. Håll dej på lagret eller gå en charmkurs, så du lär dej trevligt bemötande!

Av Iliana - 1 februari 2012 21:07

Tjoho!

Idag är jag så glad!

Har betalat in första betalningen till våran semesterresa i sommar!

Lägenhetshotell, stor pool, vattenland med vattenrutschar, all inclusive, sol, värme, lediga!

Ja, det ska bli så härligt. Hela familjen  

Fast först ska vi ha en riktigt härlig vårvinter, med härlig skoteråkning  och

lite skidåkning ska jag väl hinna med oxå  


Hit ska vi i alla fall i sommar, om nån är nyfiken  


www.fritidsresor.se/resa/cypern/agia-napa/lagenheter-panthea/?season=sommar-2011


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards