iliana

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Iliana - 11 maj 2012 19:39

Ronny och Linus har åkt på klassens pizzakväll och Moa drog på disco.

Jag blev själv hemma.

Men då missar jag inget på hockeyn i alla fall  

Ska fixa lite fredagsmys till de kommer hem.

Rätt skönt att ha en egen hemmadag .

Nu ska jag käka lite. Middan blev ju ändrad.

Istället för fläskfile och mozarella så blir det fisk och skaldjurssoppa med räkor i.

Blir nog bra det med.


Ha en bra kväll!

Av Iliana - 11 maj 2012 11:41

Jag är inte lätt att leva med alla gånger.

Speciellt inte under några dagar i månaden. Förr, då var jag folkilsken, mellan 10 - 21 dagar.

Nu är jag arg kanske 2 dagar i månaden, men mest vill jag gråta.

Men igår var en argdag. Jag skulle byta däck på bilen.

Jag börjar dra fram den stora domkraften och skulle ta fram fälgkorset.

Då kommer min älskade man ut och ville hjälpa mej, så han plockar fram en maskin som man kan använda istället.

Och är jag tacksam för det?!

Nä, då blir jag tjurig och får känslan av att vara värdelös.

Så det slutar med att jag tjurar och han får byta däck!

Alltså, jag fattar ju hur urdumt det är. Men det går bara inte att komma ur känslan när det blir så här.


Jag brukar hålla mej från människor när de här dagarna kommer, men min stackars man har lite svårt att undvika.

Som tur är vet han att de försvinner. Och som tur är så har han tålamod som en ängel 


Dagens vikt: 72,7 (personligen så tycker jag att det är skitbra, även om det bara är vätska)


Dagens meny:

Frukost: 1 tallrik turkisk yoghurt med kanel och linfrö

Lunch: Rester från igår (köttfärssås o sallad)

Middag: Fläskfile med mozarella i ugn och sallad


Mellanmålet igår blev jordnötter. Och igår kväll lite morötter och dip.

Ikväll är det hockey, så då blir det oxå morötter och gurka att dippa  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards