iliana

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Iliana - 23 maj 2012 08:38

I måndags var jag en sväng till Mora och lämnade in bilen.

Fick en skitsnygg hyrbil. Svart combi med soltak.

Precis en sån jag vill ha.

Fast i och för sig inte en peugot. Jag vill ha en Passat combi med soltak och gärna en svart!


Hade en tid hos tandis i Älvdalen oxå.

Och där hittade de inget fel!!

Jag skulle använda sensodyntandkräm eller så skulle de borra bort lagningen och se om de skulle se något fel då.

Gissa vad jag valde?!


Systemet i Älvdalen ska jag åka till flera ggr.

För JAG fick visa leg när jag köpte en flaske vin  


I går hade musikskolan konsert. Linus var med och spelade trummor.

Han är superduktig. Spelade Roy och Roger har en mack.

Läraren kom fram och sa att Linus är väldigt lättlärd på trummor.


Idag ska jag vara grovis till gubben. Det är väl närmst jag kommer en grävmaskin 

Vill oxå gräva!


Annars powerwalkar jag minst en timme om dagen. Fast benhinnorna skär som knivar 

Måste köpa nya skor.

Jag har gått upp ett halvt kilo. Vägde i dag 72,4.

Inbillar mej att det förhoppningsvis är muskler.


Det är idag 2veckor tills vi drar till Kiruna! Herregud vad stressad jag blev nu.

Har inte ens sökt ledigt för barnen än. Kanske måste göra det...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards