iliana

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Iliana - 22 september 2013 23:51

Har skjutsat ner Moa till systeryster.
Moa skulle sova hos svärmor igår. För att se om nässelutslagen uteblev.
Det blev än värre! Så vi hämtade in henne och jag låg och höll i hennes händer för att hon hade sån klåda i händerna och fötterna.
Kan säga att jag var såååå trött när klockan ringde kvart över sex i morse.
Och Moas utslag var bortblåsta!!!!

I natt ska hon alltså sova hos Angela.
De har inga djur alls!
Än så länge har jag inte hört nåt....

En otroligt vacker soluppgång mötte mej i morse!
Var bara tvungen att stanna bilen och ta kort!!!

I morgon fyller mannen i mitt liv år!!!!!
Har fixat smörgåstårtan ikväll. Bara garneringen kvar till imorgon.
Tror jag ska väcka honom med peruken på, haha :-D

Av Iliana - 22 september 2013 00:10

Har 4 trevliga killar/män på hotellet.
Riktigt skojfriska är de.
Kommer aldrig ihåg vad ölen heter de vill dricka.
Så Nils-Oscar blir Nils-Gunnar eller bara Nisse.
Och Jämtlands bärnsten blir Hägersten.

Tror jag ska börja köra på det oxå, Nils-Gunnar och Hägersten:-D


Blev lite körigt idag. Vi hade väldigt mycket folk, och helt plötsligt fick vi reda på att det var 2 vegetarianer som vi inte visste om.
Så mitt i dryckesbeställningarna, fick jag hoppa i kockrocken och göra 2 fyllda paprikor, medans Johan la klart förrätterna.

OCH mitt i får jag sms från min kära man!
Han som ALDRIG har nåt matförslag när jag frågar.
Och som sällan lagar mat när jag är hemma.

Japp! Kall kycklingsoppa slängde jag i mej, medans hemma åt de värsta middagen.

Nä, soppan var så klart varm först, men det blev ju liksom vegetarisk rätt som kom emellan. Så soppan hann kallna.
Inte så där jättegott, kan jag påstå...

Ser fram emot imorgon kväll, för då är jag ledig. Och jag räknar med middagen serverad ;-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards