iliana

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2014

Yrsel

Av Iliana - 20 augusti 2014 22:26

Yrsel!
Usch och fy och blä!
Igår var det ganska mycket.
Idag har det varit ganska bra tills nu i kväll.
Vill verkligen inte ha tillbaka det jag hade för några år sedan. Då kräktes jag av yrseln bara jag rörde ögonen :-(
Hoppas det går tillbaka nu!

Idag hade Moa en kompis med sig hem.
Vi stack ut och red en sväng. Första gången jag rider Eldar sen han kom hit.

Sen blev det snabbt iväg på möte:
Utvärderingen av årets byafestival!
Ja, Vi får väl se hur/om det blir nästa år.

 
 
förspel

förspel

20 augusti 2014 22:35

kram på dig Iliana! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

http://xn--frspel-wxa.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Iliana - 10 maj 2015 23:09

Vaknade och det snöade ute. Vitt igen... Men solen kom fram och smälte bort det och det blev en underbar söndag. Jag hade räknat med en skitdag, så jag kunde vara inne och vika tvätt och städa upp lite. Nu blev det ju inte så ? Har haft skru...

Av Iliana - 4 maj 2015 23:12


Idag fick hästarna sommarskor på ? Perla passade på att lipa under tiden ? I morgon blir det en tur med bilen igen... Vi åkte ju BARA 170 mil förra veckan ? Annars då?! Jo, kan inte annat än skratta åt hur vissa människor är ? ...

Av Iliana - 27 april 2015 23:46

Ikväll har det varit små stjärnorna. 11 bidrag med 21 barn. Tycker alla är så duktig, och modiga!!! Det är synd att inte alla kan få vinna. Moster Alla hade sminkat Moa, så hon blev supersnygg ;-) Bästa Ayla följde även med :-) ...

Av Iliana - 26 april 2015 20:07


Idag har jag hunnit med mycket. Efter frukosten så åkte vi över till "sätern ". Har tänkt rida dit i sommar, så vi åkte över med stolp och tråd. Så underbart på fjället, helt underbart före, fast det regnade hela natten. När vi kom hem, hjä...

Av Iliana - 25 april 2015 15:50

              Nu är hon på väg, Sassy, Moas nya ponny. Äntligen!       Men hon kommer fel dag! Har haft superstora problem att hitta en vikarie åt mej. När jag väl fått tag i en, så kommer inte ponnyn då. Utan det drog ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards