iliana

Alla inlägg under februari 2014

Av Iliana - 26 februari 2014 09:21

Har en paus som ni säkert märkt i mitt bloggande.
Största anledningen är att jag får ett mindre socialt liv när jag bloggar.
Eftersom mina vänner läser bloggen och vet vad som händer i mitt liv, och då inte behöver höra av sig....

Av Iliana - 12 februari 2014 22:22

Förra tisdagen bestämde jag mej för att sätta stopp på sockerberoendet!
Och äta oftare.
Så nu, 8dagar efter, har jag gått ner 2kg och mår mycket bättre.
Ingen uppsvälld mage, inget dåligt samvete för allt onyttigt jag stoppat i mej...
Nu ska jag bara få lite ork till motionen och gå ner ytterligare 6kg.
Hade hållit vikten så bra, mer än ett halvår. Och sen bara tjoffs pang bom, så funkade inte mer :-/

Har klippt Bobbo idag.
Så då åker hoodtröjan och reflexvästen på :-D

Av Iliana - 9 februari 2014 22:35

Igår var det superduper roligt!
Synd att det är så långt till Orsa och deras fina ridhus..
Känns lååångt till april/maj när det äntligen går att rida lektion hos Håkas...

Moa fick rida en liten bitsk ponny vid namn Petter. Hon var nöjd och glad efter :-D

Jag fick rida en hög fin häst vid namn Kippis.
Roligast var ju att få galoppera.
Blir ju inte så mycket sånt nu när Speedy-gubben är så gammal :-/

Jag har köpt 2 stora fatboy till hundarna.
De verkar gilla dem;-)

Var i stugan idag, tror det rökte in lite grann...
Känner mej helt yr och svider lite i näsan.
Men det är väl sånt man får ta

Fint blir det i alla fall.
Har målat och börjat riva upp skivorna från golvet.

Fast så segt det går!!! Gaah! Hatar när projekt inte blir klart på en gång.

Av Iliana - 7 februari 2014 22:07

Jag och Moa drog till Emelie efter jobb o skola.
Pizzan i Rättvik smaka väldigt bra:-)

Imorgon är det ridlektion i orsa!!
Åh, så kul det ska bli :-)

Emelie har köpt nya as-snygga skor!
Klart jag var tvungen att pröva de..
Åh, vill oxå ha!!!!!!

Av Iliana - 5 februari 2014 22:54

Idag har det varit skid-Dag på skolan.
Linus är hemma och är sjuk, haft feber och superförkyld sen i måndags:-(
Men Moa åkte.
Man ser henne på den suddiga bilden. Nästa längst till vänster, det är min Moa-goa ;-)

Blev så himlans sugen att åka jag med.
Så efter maten tog jag en powernap på 7 minuter sen iväg till elljusspåret.
Men tog ut mej direkt och blev helt slut....
4.7 km blev det bara :-/

Har köpt beg fatboy- kudde åt hundarna.
Och som det ser ut så mår Zita riktigt gott i den :-)

Av Iliana - 2 februari 2014 23:25

Jo men visst!
Varför ha sovmorgon när man kan jobba extra?!
Både igår o idag har jag kört pistmaskin :-D
Och idag fick Andreas pröva köra skidspår oxå.
Det är ju ingen konst att köra pistmaskin. Det svåra är att få fina och bra skidspår.
Jag tycker det gick bra för honom <3

Varit ute och gått/sprungit med alla hästarna.
Gött att få röra på sig lite :-)

Bingolotto!!
Moa och Ronny fick bingo:-D
Och jag är med i dragning på resa :-D
Håll tummarna!!!

Av Iliana - 1 februari 2014 23:40

Kidnappade min lilla systerdotter igår till idag.
Hon fick rida igår, bl a uppochner;-) pga idioten Goali som sprängde tråden. Allt gick bra och hon kände sig som Pippi. Och det var hennes önskan. Fast egentligen ville hon stå och rida :-D


Idag blev det skotertur. Tjejerna där bak i pulkan och jag körde.
FAST!!!! Skit oxå.
Ringde efter Andreas, som hjälpte mej loss med min skoter fast sen körde fast själv...
Då stannade det en räddande ängel och hjälpte mej loss med pulkan först och sen med den andra skotern :-)


Vi kom till slut fram till stugan där vi grillade korv och värmde oss innan vi drog hem igen.


Lillstumpan somnade så fort hon sattes i bilstolen...
Jobbigt att vara med moster!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards