iliana

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Iliana - 2 november 2010 19:32

Just nu har vi världskrig nästan hela dagarna.

Linus blir tokig på sin lillasyster.

Han tycker att Moa retas och provocerarar henne hela tiden.

Vilket hon också gör, men han är ju så extremt överkänslig och tar ju åt sig minsta lilla.

Linus vill inte ha lillsyrran i närheten, och har hon tagit i något ska han definintivt inte ta det. Och det utnyttjar så klart Moa.

Inte nog med det, det är lov och de har ledigt OCH vi bor i en pytteliten stuga.


Jag vet att det är typiskt syskonbråk och att det går över, eller gör det det?!


Känner i alla fall igen mej i deras situation.

Min lilla syrra höll på att göra mej galen.

Hon retades och jag slogs och sparkades.

Hon fortsatte även fast jag varnade henne att jag skulle slå henne.

Typiskt småsyskon.


Jaja, jag har i alla fall slutat slåss och sparkas.

Förhoppningsvis så blir mina småttingar sams snart.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards