iliana

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Iliana - 4 november 2010 19:25

Mina svärföräldrar ska åka bort i helgen, och då ville de göra lite extra till barnen eftersom det snart är skoldags igen.

Så, de har köpt godis till Moa och chips åt både Andreas och Linus.

Mina favvogodisar ligger i den påsen:(

Ronny dreglade som värsta blodhunden när han såg chipset.

OCH, inte nog med de:

Maränger, glass, grädde och banan så att de kan äta marängsviss!!!


Det är klart att barnen ska få gott till helgen, men då hade jag valt det som varken jag eller Ronny tycker om.


Hur ska det gå, hur ska det gå?!

Av Iliana - 4 november 2010 16:34

Såg ni det programmet?

Jag skrattade så jag hade ont i magen.


I mitt liv händer det inte så mycket.

Vi måste bo i kvar skokartongen till nästa vecka någon gång, för det krånglar med köksgolvet:(

Jag o Ronny har gått över till GI-mat.

Det går väldigt bra. Vågen har slutat fungera så har ingen aning om hur mycket kg vi tappat. Men det känns bra, så då måste det ju vara bra.


Imorgon kommer äntligen Emelie hem=)

Så HELA familjen är samlad till halv 2 på söndag då Andreas far igen=(


Ha de



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards