iliana

Alla inlägg under september 2011

Av Iliana - 23 september 2011 08:51

Ett stort grattis till mannen i mitt liv!

Älskar dej så mycket!

 

Av Iliana - 22 september 2011 22:26

jobbdag idag.

Så mycket folk vi haft idag!

Har knappt suttit nånting på hela dagen.

Ingen mat hann vi äta heller.

NOT!!

Om det vore sant hade jag verkligen älskat dagen.

Men nej, vi har inte haft nå folk alls idag 

Jag har i alla fall haft tid att plugga:)



Imorgon fyller min älskade man år  




En trött Sessa

 


Av Iliana - 21 september 2011 19:57

Var en snabb sväng till sis.

Var tvungen att nussa lite på världens absolut finaste Ayla  

   Hon har ju en väldigt snygg mamma oxå !

Av Iliana - 20 september 2011 23:53

Dagvill eller dagvill?!

Det är frågan!

Måste bero på att det var fest en söndag.

Hursom helst, så har jag ju inte missat 2 pluggdagar. Det är ju bara 1.

Dan igår.

Idag har jag pluggat. Mest hela dagen.

Alla uppgifterna är klara, men jag har en hel del kvar att plugga.

Känns oroligt inför slutprovet. Och om jag får godkänt på inlämningsuppgifterna.

Vad har jag gett mej in på?

Har verkligen inget plugghuvud.

Imorgon ska jag pröva att komma i tid till samtalet på skolan, som jag missade igår.

Innan dess ska jag plugga klart.  För sen blir det ju jobb resten av veckan.


Fick lite mysig sällskap när jag pluggade 

 

Sen skulle vi beställa lite grejor från Ikea.

Råkade på något mystiskt sätt beställa 4!! sängar. Jag skulle ha 2.

Kanske berodde på hjälpen jag hade 

    




En liten Sessa!  

Av Iliana - 19 september 2011 23:17

Idag skulle jag på samtal hos Linus lärare.

Bara det att jag helt missat tiden.

Jag kom en timme försent.

Undrar vad jag tänkte på när jag skrev upp tiden i kalendern?!


Idag på em fick jag mina inloggningsuppgifter och alla inlämningsuppgifter.

Jag har missat 2 dagar pluggande den här veckan, så jag har verkligen att ta igen.

Just nu så letar jag febrilt efter beg studieböcker.

Det är svindyrt med böcker!!

Och noga är det oxå.

Rätt ISBN nummer, annars blir det helt fel


Vad hände egentligen igår?!

Jag har svinont i nacken och smärta som strålar ut i vänster arm 


God natt allihopa :)

Av Iliana - 19 september 2011 11:56

Igår blev vi bjudna på mat och dryck av jobbet.

För de flesta hade sin sista dag igår.

Åkte dit väldigt skeptisk. Tänkte att det kan väl inte bli så roligt.

Men det hade jag   Det var ett härligt gäng som var där. Den stora IDIOTEN hade dragit med buller och bång mitt på dagen. SKÖNT!!!

Efter chefen och hans familj åkte blev det väldigt mycke drinkblandningar  

Och dans 

Bordet var dukat

 

Snygga Emil! Är vi säkra på att han är bög?! Haha

 

Nathalie och Henrik kramas, han ser ut att njuta   

 

Patrik, Frida och Tone, väntar de kanske på drink?!

 

Peter har bartenderskola

 

Supersnygga Marie

   

Christian, Patrick och Frida 


Kan säga att jag blev onykter igår, det hör inte till vanligheterna.

Ronny var upp och hämtade kl 11. Jag hade kunnat vara kvar, men så skönt idag att jag inte var det. Uppe strax efter 8 och pigg. Har städat lite på morgonen. Verkligen behövligt 

Behöver sol, tvätten torkar aldrig. Det bara regnar och regnar  

Av Iliana - 19 september 2011 11:45

Alla verkade väldigt nöjda över maten vi serverade på dansbandsgolfen!

     

Av Iliana - 17 september 2011 21:58

Orkar inte alls med att uppdatera idag.

Så det blir imorgon, med en del bilder=)


Sov gott alla!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards