iliana

Alla inlägg under september 2011

Av Iliana - 5 september 2011 21:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Iliana - 5 september 2011 21:22

Linus har i och för sig ingen feber, men det känns inte humant att skicka honom till skolan imorgon när han fortfarande inte mår bra.

Och det är friluftsdag hela dagen på Nipen! Ringde och dubbelkollade, tänkte att de kanske ställt in den pga vädret. Men Nej.

Det värsta är väl att han skulle haft sin första trumlektion imorgon, så han är lite besviken.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har sålt barnens sängar, tjohoo=)

Nu måste jag bara beställa nya till de.

Av Iliana - 5 september 2011 09:28

     

VAB

Av Iliana - 5 september 2011 00:28

Jag tror på allvar att vi kommer att regna bort.


Imorgon ska jag VABa, Linus mår fortfarande inge bra.

Det är väldigt länge sedan jag VABade så jag undrar nästan hur man gör?!

Jaja, det får lösa sig imorgon.


God natt.

Av Iliana - 4 september 2011 15:14

Min man måste vara världsbäst på att smita.

Smita undan sysslor jag bestämt ska göras i huset.

Nu är han borta igen!

Jag blir galen.

Varför påbörjade vi dessa projekt?!

Vi kunde väl ha det som det var?!

Mitt fel!!

Jag vet!

Men jag måste ha något att göra på hösten.


Nä, nu måste jag leta reda på honom!

 

Av Iliana - 3 september 2011 20:18

Vi har lyckats påbörja projektnr 2.

Fast projekt 1 ännu inte är klart.

Men det känns skönt att vi börjat med några av alla projekt som står på min att göra lista.


Nu blir det lite mys i soffan:)

Av Iliana - 3 september 2011 12:01

Igår åkte min son den äldsta till kabnekaise med delar av skolan.

Han o en kompis bestämde att de inte skulle sova över utan ta det som en dagsutflykt.

Det slutade med att jag fick ett sms kl 02 i natt. Då var han hemma.

Ca 5 mil har de gått. på slutet så pratade vi rätt ofta i telefon, pga de börjat få så ont i benen och orkade inte gå.

Det är jäkligt jobbigt att vara så långt ifrån honom!

Han lär ju ha såå ont i benen de kommande dagarna i alla fall...

Av Iliana - 3 september 2011 09:34

Idag skulle vi åka till Sandarne och mysa.

Tyvärr har Linus feber, så det blir inge:(

Jättetråkigt.

Men vi kan inte åka iväg när han inte mår bra.


Vi har massor som ska göras här hemma, så det är bara ta tag i det istället.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards