iliana

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Iliana - 4 januari 2011 22:07

Har stått och gjort hela tisdags menyn själv idag för 30 personer.

Med 2 vegetariska förrätter och en barnmat som special.

Nervös?

Kan man lugnt säga!!

Gick det bra?

Om man tycker att hälla ut hälften av potatisen som ska bli puré går bra eller att serveringspersonal som strular till det ordentligt så att jag fick ett ordentligt utbrott är bra.

Ja, då gick det suveränt!

Gästerna blev nöjda, det är väl huvudsaken.


Men jag måste säga att efter mitt utbrott så kändes det så skönt!!



-------------------------------------------------------------------------------------------------


Hemma igen så får jag veta att Emelie sagt att hon ska åka till Per imorgon.

Jag har inga problem att hon åker dit, men är det för mycket begärt att hon kan säga till någon dag innan så att man inte blir tagen på sängen?!


På tal om Emelie så klarade hon förarbeviset på skoter idag  

Grattis till henne, min duktiga tjej.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards