iliana

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Iliana - 16 november 2011 14:18

För ett tag sen så svarade jag på en massa frågor på en sida här på nätet.

Ni vet en av alla dessa undersökningar som dyker upp titt som tätt. Eller frågor vid tävlingar.

Och tack vare det så har jag plötsligt fått ett lån beviljat?!

Det är ett företag som ringde förra veckan och sa att de ordnat med ett lån, jag svarade då att jag inte var intresserad.

Lik förbannat så sitter jag med skuldebrevet från en bank här.


När jag ringer banken och säger att jag inte är intresserad, svara de att det inte är första gången att detta har hänt. Det är alltså ett företag som söker lån på olika banker för kunders räkning.

Företaget som ringde är alltså ingen bank.


PMSIliana+felbehandlad= tur för företaget att de inte svarar, utan har telefonsvarare istället!

Faast, ju längre tid det går innan de svarar ju mer uppretad blir jag! Stackars sate som svarar!


P.S

Marknadsföring SUGER!

                                   D.S


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards