iliana

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Iliana - 21 november 2011 23:54

Skulle ju berätta att jag fick g/vg på inlämningsuppgifterna förra veckan 

Jag som tyckte/tycker det var så  tråkigt och svårt.

Men det är bara kämpa på så kanske jag tillslut får ett Mvg.

Läraren delar ut de efter alla inlämningsuppgifter är inlämnade och slutprovet är gjort.

Så vg är alltså högst man kan få.


Sen så har jag fått ett jobb. Bara några timmar i veckan, men ändå, jag vill inte ha mer...

Var på intervju i fredags, den jobbiga dagen. Såg förjävlig ut. Rödgråten och inget smink alls.

Det var flera intervjuer efter mej oxå.

Men jag fick det  

Hon ringde idag, skaplig lön oxå faktiskt.

Av Iliana - 21 november 2011 23:43

Idag har vi knåpat, jag och Anette.

För att få ihop schema till fotograferingarna.

Klockan 8 ikväll började vi ringa runt till alla och tala om tid och plats..

Jag är en spontan tidsoptimist och Anette är nog ganska lika 

Men det är så roligt, för alla är verkligen supertaggade.

Vi ska alltså ge ut en almanacka.

Den ska vara klar så vi kan sälja den till jul.

Med vi menar jag Gröveldalens Sportklubb, GSK.



Annars har jag varit en sväng till Särna. Medans gubben besikta "skitbilen" så var jag och hälsade på Marie, där var även Kattis och Erika. Kul att se de 

Hann med att shoppa lite hos Stina oxå. Så nu har Goali ny grimma (igen, han tappar allt bort sin).



När vi for förbi Idre så blev det lite fleecetyg på Kurvans.

Så jag har suttit och sytt "benvärmare" till Speedy till nu.

Hoppas han kommer bli nöjd med de  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards