iliana

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Iliana - 3 februari 2011 16:07

Jo, men nu är jag såå glad!

Fick ett så bra mail, som gjorde mej på superhumör:)

Av Iliana - 3 februari 2011 10:29

Tycker du inte om svärdommar och hårda ord ska du nog inte läsa detta!!!



Igår när vi kom hem från Sälen hade hundarna varit ensamma i 4 timmar.

Då hade min jävla hundsjävel rivit hela köket!

Tagit ner kastrull som det var kvar rester i på golvet och ätit upp.

Hon hade fått upp locket på hundmatstunnan och ätit upp all Rambos senior mat.

Öppnat en kattmattspåsen, som var oöppnad och ätit upp nästan allt.

Hade jag haft marsvinsmaten inne så hade hon garanterat ätit upp den oxå.

Hon är faan hopplös!!

Självklart har hon haft hjälp att äta av de andra puckona oxå, men det är hon som ser till att maten kommer ner på golvet innan.

Hur jag vet det?

Därför att vi har fått binda henne inne, och då är allt orört!


Idag på morgonen när jag var ute m dogsen, så råkade svärfar släppa ut deras tik.

Ja vad händer?!"

Jo, hundsjäveln springer dit och spöar skiten ur henne!


Så det är bara plåstra om den andra hunden, som vanligt!


Börjar bli jävligt trött på detta!!!


Och inte nog med det, så har jag en jävla mensvärk!


Nu ska jag upp och jobba, städa en jävla massa rum, tjohoo....NOT!!!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards