iliana

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Iliana - 19 april 2011 22:04

Hemma, skönt:)


Men har haft en bra dag i Falun.

Skönt med massor av värme och solsken.

Moa som var hemma från skolan idag, fick följa med.

Hon sov hela tiden när vi åkte bil. Åt knappt något heller.

Fast shoppa och gå i affärer, det kunde hon:)

Klädaffärer och skoaffärer:)

En snabb sväng in på leksaksaffär hann vi med oxå, fast det var bättre med skoaffär:)



När vi var på ÖB och skulle handla till tipspromenaden så tyckte hon att jag slösade med pengarna;)  Hahaha


Jo, men hör ni.

Vet ni om att det inte finns någon olaglig väg?

Jag sa att jag kör första biten, så kunde Andreas köra när det blir lagligt.

Både han och Ronny hävdade då att det inte finns annat än lagliga vägar?!



På väg hem så stannade vi på Mc Donald´s i Mora.

Bakom oss satt en karl som satt och skröt om att han brukar vinna på Bingolotto. MEN han brukar glömma att hämta ut sina priser! En gång vann han till och med en resa!

Jag spelade Bingolotto i flera år förr, när det var nytt. Jag vann minsann aldrig!!:(



Jo men visst!

Andreas kör superbra=)

Han kom ut från Risk2an med ett leende på läpparna;)

Snart har jag en son med körkort:)




Av Iliana - 19 april 2011 07:42

Idag blir det Falun.

Andreas ska köra halkbana.

4 timmar håller utbildningen på.

Undrar vad jag ska hitta på;)


Igår kväll var jag och Andreas ute och sprang, i intervaller.

Det är typ hundra år sedan jag sprang.

Anledningen är att jag inte kan andas när jag springer. Det är konstigt det där, för jag kan köra ett stenhårt pass med tex zumba, aerobics eller liknande och då är det inga problem. Men springa då håller jag på att dö av andnöd.


Ha en bra dag, folks:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards