iliana

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Iliana - 17 april 2011 20:52

Det bidde inget fjäll.

Det blev uppstädning på gården istället.

Det var behövligt;)

Emelie har kört sin "bil" på gården. Hon längtar verkligen efter att få börja köra den.

Ska ställa på den imorgon, så kan hon kanske muta brorsan att vara chafför åt henne;)


Har haft Gskmöte här på em. Vi ska ha tipsskidåkning på påskafton, men bristen på snö gör att vi får improvisera lite:)

Det kommer att bli tipspromenad och äggletning för barnen. Så då hoppas jag att ni kommer:)

Påskafton kl 12 på Gammelgården i Lövåsen. Kaffe, korv och fika till försäljning:)


Nu ska jag ta in mina stora härliga djur.

Sen ska jag mysa ner mej i min härliga soffa.

Jag hoppas jag inte blir magsjuk, känner mej lite konstig i mitten partiet.

Vitpepparkorn får det bli.

Imorrn jobb, på tisdag Falun:)

Av Iliana - 17 april 2011 11:18

Igår var det så mysigt. Fick tyvärr inte med mej äldsta sonen, han somnade. Är väl inte van vid att vara hemma med familjen och allt stim det är;)


Har varit ner på Idre på Zumba nu på morgonen.

3dje Zumban jag provar på, och definitivt den bästa.

Skitrolig:)  Härligt tempo:)

Har aldrig svettats så mycket på ett pass förr.

Funderar allvarligt på att bli Zumbainstruktör istället för instruktör för TOKA.


Fick knappt igång bilen när jag skulle hem.

Min man tycker nämligen att jag ser så cool och snygg ut när jag kör Jettan, så det var den jag körde.

Grejen är bara att den är liite speciell!

Nu gick han i och för sig knappt igång för att batteriet är dåligt. Men det är lite trix för att starta den alltid.

Jaja, jag kom hem och det var ju bra:)


Funderar på att ta med mej the family upp på fjället och sola:)


Ha en bra dag

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards