iliana

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Iliana - 22 oktober 2012 22:05

Trodde Goali stod i ansiktet på Moa och hon brutit käken.
Vi skulle ut och gå med Speedy och Goali efter att Moa ridit Baldur.
Precis när jag och Speedy gått förbi traktorn så hör jag att något händer.
Moa skrek till och jag släpper Speedy och rusar bak.
Där ligger Moa med Goalis hov i ansiktet! Jag lyckas få bort hoven och dra upp Moa. Och hon börjar skrika igen, hon var tyst innan jag drog upp henne.

Blodet forsar från munnen.
Ronny kom precis hem från jobbet. Så han får ta hästarna och jag drar in Moa och gör en snabb koll.
Framtanden är avbruten och en rejäl fläskläpp. Och hon är svullen i underkäken.
Läkaren i Särna undersökte henne men hittade inga fel.
Läkaren fick Moa att skratta massor i alla fall.

Goali stod inte i ansiktet, men han slog nog till henne ordentligt när han försökte undvika att kliva på henne.




Min lilla gumma<3
Imorgon hoppas vi tandläkaren kan ordna tanden.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards