iliana

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Iliana - 15 november 2012 23:14

Imorgon ska jag till tandläkaren!
Det värsta som finns!
Vill inte!!
Men måste, tyvärr!

Överlever jag skräcken, rädslan och smärtan ska jag vara med Ayla när hennes föräldrar jobbar=)
Det ser jag däremot fram mot<3
Men det får gärna vara imorgon kväll NU. Så jag har haft tandläkartiden redan och allt är klart!


Av Iliana - 15 november 2012 12:24

Är seriöst skittrött på fb.


Statusuppdateringarna är antingen gulligull, vi har världens bästa förhållande.

Finns ingen som har det så underbart som vi, gulligull!

Kräk!!

Tala om det för varandra irl!

Visst kan man väl skriva nåt gulligt på fb. Ibland!

Har man ett distansförhållande, kan jag förstå det bättre.

Men de flesta verkar bara vilja bräcka andra med sina statusar.



Eller så har vi de här som bråkar på fb.

Herregud!

Är det i ett förhållande, så behöver faktiskt inte alla vänner bli involverade i era bråk. Det är faktiskt mellan er!

Och är det kompisbråk, så byt ut kompisen. Eller ta det med varandra!


Sen alla dessa fyllesaker som skrivs! Lås in datorn när ni är fulla!


Äh, skit i mej!

Jag är arbetslös, för lite att göra, bitter.

Imorgon är allt säkert såå mycket bättre, då är det fredag  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards