iliana

Alla inlägg den 3 december 2012

DD

Av Iliana - 3 december 2012 22:18

Glömde ju skriva att Dirty dancing var så bra!!
Så bra att jag lätt kunnat se den några gånger till=)
Åh, vilka röster de hade!!
Helt underbart, satt och hade ståpäls flera gånger;)

Av Iliana - 3 december 2012 22:03

I torsdags drog jag och mannen till Stockholm. Vi stannade i sågmyra och köpte oss ett varsitt par snygga skor och lite julklappar.
På kvällen hade vi biljetter till Dirty dancing, så det blev lite bråttom pga en trafikolycka som gjorde att det tog väldigt lång tid från Uppsala.

På fredagen så gick vi i massor av affärer inne i stan och strosade även i älskade gamla stan. Hittade julklappar även här=)
På kvällen hade vi träff med syster, hennes man, pappa och hans fru. Vi åt massa gott och hade väldigt trevligt<3

Lördagen åkte vi till Salem och mormor<3 Våran fina mormor, som jag träffar alldeles för sällan.
Efter det blev det fika hos pappa som fyllde år<3 Träffade mina småsyskon oxå=)

På kvällen drog vi in till stan och träffade lite dalfolk=) Eftersom Tord och Sussie även var i stan. Det blev indisk mat. Så gott!!

Söndagen kom alldeles för fort, handlade lite innan vi drog uppöver.

En härlig intensiv helg<3

Malin och Ali, tack för allt<3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards