iliana

Alla inlägg under juli 2012

Av Iliana - 25 juli 2012 10:29

Har världens mysigaste morgonmys katt;)
Jämnt när jag ska kliva upp, kommer hon o ska mysa.

Idag ska jag umgås med min guddotter Thea , Marika och Erik=)
Vi ska gå en tur på fjället, sen mysa med hästarna<3

Ha en bra dag alla!!

Av Iliana - 22 juli 2012 22:25

Av Iliana - 22 juli 2012 22:25

Av Iliana - 22 juli 2012 22:19

Idag hade jag Moa med mej på jobbet. Hon var väldigt duktig på att städa rum=)
När vi kom hem hade Ronny packat ryggsäcken.
Vi åkte upp till fjällstation och gick till gamla lapplägret.
Där serverade han köttsoppa och bullar=)
Gott!!!
Lite senare hemma låg jag i soffan o läste medans den underbara mannen jag har lagade middag=)
Stekt älgkött med smält brie på och pommes o sås.
Riktigt gott!!!
Efter middagen drog jag på jobb igen.

Så härligt underbart att bli så bortskämd;)
Tack älskling! Jag älskar dej, Ronny Enarsson<3

Av Iliana - 21 juli 2012 23:13

Idag var det bröllop=)

Skoj!

Jag och Johan kocka i köket.


Moa som varit i Särna på ridskoledag hos Stina, har bestämt sig för att bli hästtjej som Julia;)

Hon talar om för mej allt som hon fått lära sig. Hon ska följa med mej till stallet varje dag.

Och härom dagen så väckte hon mej och frågade om hon fick gå ner till stallet och ge hästarna frukost.

Hon var väldigt stolt när hon kom tillbaka;)

I kväll så har hon släppat ner farsan sin och talat om allt för honom oxå=)



Ronny har varit duktig och tagit bort golvet och trossbotten under bänken som blivit vattenskadat.

Han gick ut för att hämta nånting och kom in igen och lyste ner med ficklampan, stoppa ner handen för att ta bort spån som ramlat ner (under golvet).

Då kommer det fram ett stort huvud med stora ögon.

Jag önskar att jag varit hemma och hört Ronny skrika  

Katten blev oxå rädd, så han fick locka med kattmat innan hon vågade sig fram!



Natti natt!

Imorgon blir det 2 pass jobb=)

Av Iliana - 20 juli 2012 14:17

Nu är tårtorna klara=)
Linus tycker de ser goda ut, så han vill äta upp de på en gång;)

Av Iliana - 19 juli 2012 21:41

Imorgon fyller Linus 11 år.
Jag har gjort smörgåstårta, bara garneringen kvar.
Hoppas den duger;) Linus vill helst att farmor gör den.
Jag tycker den ser god ut iallafall=)

Av Iliana - 17 juli 2012 11:04

Ringde tandläkaren idag.
Det finns ingen i hela Älvdalens kommun! Alla har semester.
Klart jag unnar de semester, men samtidigt?!
Har tid i Malung imorgon

Det passar ju bra.
Jag o gubben har 13 års jubileum idag så då drar vi och umgås lite med Mats och Susanne ikväll;)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards