iliana

Alla inlägg under april 2013

Av Iliana - 18 april 2013 23:27

Det blev en tur till Särna idag.
Linus hade ramlat ont på sin axel/arm på gympan.
Det onda ville inte släppa, så då fick det bli Särna.
Klämma och känna och till sist röntgen.
Men inget såg brutet ut. Fast en mitella skulle på.
Det blev till att lägga ner Linus på britsen och badda pannan med kallt vatten och fötterna i högläge.
För när mitellan skulle på så var det nära han svimma. Stackarn <3 blev alldeles likblek och blev akut illamående.

Imorgon får han vara hemma och vila.

Av Iliana - 18 april 2013 21:24

Hatar den här tiden på året.
Det är lerigt, blött och skitigt överallt!
Nä! Här har vi inga vårblommor än på länge.
Mycke snö kvar fläckvis. Så det går inte att varken åka skidor eller skoter:(
Det jäkla regnet har förstört det fina föret Vi hade i lördags!!
Fina bilder va!?
Första är vinterhagen, andra är sommarhagen. Blä!!
Ja, jag är bitter!!

Av Iliana - 17 april 2013 22:28

I morse drog vi brudar till Mora.
Vi började med att fika;)
Sen blev det så klart lite shopping. Moa hittade snygga skor.
Jag hittade 2 snygga toppar och en bh:)
I vitt!! Har nog aldrig ägt nån vit topp förr. Bara linnen...
McDonalds o biltema hann vi oxå till;)
Tack Anette och Indra för att vi fick följa med idag! <3

Väl på Idre igen så stannade jag på byn där Ronny mötte upp.
Överraskningsfest för Dennis som fyller 30 år idag!
Massa bus blev det. Och Ronny fick en liten kompis;)

Av Iliana - 16 april 2013 22:58

Idag var det lunchmöte på Stf. Det är Älvdalens näringslivskontor som anordnar dessa. unchmöten för företagare.
Jag var en av de som skulle prata.
Jag var där som ordförande i sportklubben och pratade om leader och elljusspåret.
Hade inget förberett. Visste inte riktigt vad det förväntades att jag skulle berätta.
Tror det gick bra i alla fall, kändes så:)


Jag har börjat gå långpromis på morgonen efter en lättare frukost. När jag kommer hem så kör jag oigenom mitt träningspass. Känns superbra:)
Jag hoppas att jag kan hålla kvar den känslan resten av mitt liv...


Imorgon ska jag o Moa följa Anette och Indra till Mora. Myyys! Bara tjejerna!!!!


Idag är Bobbo 1 år, skrutthunden<3

Av Iliana - 14 april 2013 09:12

Idag ska äntligen Moa få ha sitt kalas.
Hon fyllde år i slutet av januari, men det har hela tiden kommit annat emellan.
Men idag är det dags. Som hon ser fram emot det.
Det ska bli skoteråkning, hamburgare, skattjakt, bastu och badtunna.


Önskar er alla en härlig dag!

Av Iliana - 11 april 2013 14:53

Igår blev det en liten tur till Mora och Rättvik.

I Mora lämnade vi in Linus cykel på reparation.

Jag hittade lite örhängen   

Och så råkade jag visst få en nya telefon  

En Sony Experia V


I Rättvik lämnade vi däcken som svärföräldrarna inte fick med sig i måndags.

Och så fikade vi. Eller Ronny fika med stoor räkmacka och kaffe. Jag höll mej till te:)


Tillbaka i Mora blev det en sväng på Biltema och en sväng på Dollars innan vi hämtade Linus cykel igen.


Vi hann precis hem och plocka ur bilen innan det var dags för middag på Fjällstation.

Som turistföreningen bjöd på  


Innan vi kunde ta kväller, så blev det även en tur till Drevsjö och hämta hö.

Kan säga att jag var så trött när vi äntligen var hemma. Klockan var då 23.20


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har varit med i Fitnessfighten sen 1 mars. Eftersom jag blev sjuk så började jag först i mitten av månaden.

Det har snart gått 1 månad sen jag började.

Och jag har snart gått ner 8 kg!

De 8 kg vill jag ALDRIG mer ha tillbaka!!

Jag har äntligen insett att jag måste lägga om mitt liv och min kost för att kunna må bra.

Det kommer troligtvis bli svårt, men jag ska klara det!


Av Iliana - 8 april 2013 22:56

Så här kul är det att fylla på hö till hästarna:-)

Av Iliana - 8 april 2013 08:46

Ronny drog till Gävle tidigt imorse.
Linus o Moa drog till skolan.
Andreas drar väl snart på jobb.
Hemma själv, utan bil:-S
Tur jag har skotern, om jag behöver åka o handla=)
Eller bara komma hemifrån en stund;-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards