iliana

Alla inlägg under januari 2012

Av Iliana - 8 januari 2012 12:06

Vi blev bjudna på mat hos svärmor igår.

Det passade så bra, jag var helt slut efter skoterutbildningen.

Och så god mat 

Efter maten blev det kortspel,31an.

Skoj skoj!

Det var premiär för Gladiatorerna på tv.

Vi mös ner oss i soffan med massa gott.

Moa, min lilla snart 8åriga tös, suckade ett åh! varje gång de visade manliga gladiatorer!

Vad ska det bli av henne 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Andreas åkte mot Kiruna igår morse, det blir så tomt på en gång 

Men Emelie kom hem i natt  Så jag får rå om henne lite innan hon börjar skolan.

Jag ska tvinga henne att leka med sin mamma. Vi ska rida och ha dansmaraton  . 

Av Iliana - 5 januari 2012 19:42

Förstår inte alls hur jag hann med att jobba förr.

Så mycket som jag har att göra.

Stressa hit och stressa dit!

Tid som rinner i väg utan att jag hunnit gjort hälften av allt jag tänkt.

Eller så kanske det är så att jag tror att jag har så mycket tid, så att allt bara hopar sig 

Hm, får nog fundera på hur jag ska kunna använda tiden lite bättre.

Av Iliana - 4 januari 2012 22:32

Jag lovade ju att sätta in bilder på julklapparna jag gjorde.

Så här kommer de..

Värmekuddar, en till Song och en till Ali  

Grytlappar och en spishandduk till Angela 

Grytlappar o en spishanduk till Malin 

  En STOR kudde till Emelie

Hoppas att de var uppskattade julklappar, de var himlans roliga att göra i alla fall=)

Det bidde några grytlappar över oxå    

Av Iliana - 4 januari 2012 10:00

Jag hade fel när det gällde barn.

Måste felbedömt ordentligt.

Fast det är ju bara det bästa som kunde hända, så jag sörjer inte.

Nä, det var nog bara sorg som gav Busan en övervikt, så hon såg gravid ut.

(sorg för att killen åkte när hon var brunstig)

För det har inte kommit några barn och hon har blivit smalare och gladare=)

Och det har gått så pass många veckor nu, så hade det varit barn skulle de kommit för 14-21 dagar sen.

    

Fast de är ju supersöta, de små bebisarna.

Men jag vill inte ha några!

...

Av Iliana - 4 januari 2012 09:55

Blir lite irriterad på mej själv som tar mej vatten över huvudet.

Väldigt ofta.

Måste ha svårt att se min egen kapasitet.

Hur mycket jag hinner med OCH orkar med.

Blir arg på mej själv för att jag tog det där jobbet med nötterna.

Jag tror att jag får en liten kick av att "få jobb".

Hursom helst så slutar jag med nötterna inom snar framtid, och det känns väldigt bra att slippa ha den stressen.

Har så mycket annat som hänger över mej.

Av Iliana - 3 januari 2012 11:56

Jag älskar vintern.

Jag älskar massor av snö.

Att kunna vara ute i snön och leka och att åka skoter.

Fara upp på fjället och grilla korv.

Älskar att höra knarret under skorna.

Ändå sitter jag här och drömmer mej bort till sommaren.

Tittar på resebyråernas härliga bilder.

Vill boka resa till sommaren.

Jag är egentligen emot att åka i från den svenska sommaren.

Fast å andra sidan har vi inte haft någon sommar här uppe på flera år.

Får väl se hur det blir...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards