iliana

Alla inlägg under juli 2013

Av Iliana - 13 juli 2013 14:42

Jag vann ju oxå igår!!
Tjohoo, vad roligt det var!
Vill vinna fler gånger!!
Ofta:-D

Av Iliana - 13 juli 2013 14:37

Ja, igår blev det premiärtur för skoteråkning på vattnet för Andreas del.
Jag tycker han är supertuff som vågar ställa upp!!
Jag skulle oxå våga. Det ser ju så himlans roligt ur.

Här är före tävlingarna börjar. Ställa iordning och kolla så allt funkar.

På startlinjen! Andreas på banan längst bort.
Tyvärr så så blev det gängfel på ena stiftet dagen före. Och precis när han skulle iväg så hoppa det ur, så skotern bara gick på en cylinder = han kom ca 10 meter ut i vattnet innan skotern sjönk!
Fast Andreas vann priset "årets magplask"
Idag ska han hämta ut priset :-)

[Bild]

Moa köpte nytt hår på marknaden:-D
Sen åkte jag hem och jobbade...


Jag, Ronny och Andreas drog på Idre när jag kom hem efter jobbet.
Åkte o hämtade Johan, sen gick vi på Larz-Kristerz o Eva Eastwood.
Var hemma igen 4 i morse.

Av Iliana - 11 juli 2013 23:22

Idag har jag jobbat frukost och städ.

Alltså hemma till strax efter 15.

Känns som värsta lyxen att få äta middag med familjen för en gång skull  

Sen blev det matkoma och jag somnade i soffan i uterummet  


Blev väckt av Moa som frågade om vi inte ska rida.

Klart vi skulle.

Drygt en timme blev det.

Moa har fått till galoppskänkeln, så nu blir det galopp.

Och hon tycker det är så roligt  

Ronny var ute när vi kom hem så då fick Moa även visa när hon hoppade.

Goali sprang också över hindret utan problem idag. Sist vägra han.

En bra kväll!!

 


Imorgon ska vi på waterdrag på Idresjön.

 

Skotrar som kör på vatten.

 

En som ska köra är min galna son  

 

Det ska bli superroligt att se!!

 

Jag hoppas han vinner  


Heja Andreas!

Av Iliana - 10 juli 2013 22:04

Undrar om jag har för mycket i huvudet?!
Missade en väldigt viktig deadline den 4 juli!
I natt kom jag på det!!
Jäkligt dumt! Superdumt!

Kommer hem till 3killar som skruvar och fixar.
Stora leenden har de oxå!
Verkar supernöjda.
Undrar om de delar en hemlighet?

Av Iliana - 9 juli 2013 21:52

Idag ringde det en Bitter människa med dålig attityd. Kan inte säga vem eller vart ifrån människan ringde. Men denna människa sitter definitivt på fel ställe!

Lövåsens Dag har det varit idag:-)
Jag och Moa sadlade Goali och Baldur. För att rida dit. Tänkte Speedy skulle få följa, men han fick vända. Han ville inte alls idag.
Moa galopperade med Baldur, så hon är helnöjd:-)
Det småregnade lite ibland fast det gjorde inget för det var härligt och bra med folk var det oxå:-D
Nästan 4 timmar blev det :-)

Hemma igen hittade vi 2 grabbar under en bubbla:-)
De skruvar och fixar:-)


Annars har jag jobbat ikväll.
Känner mej trött och sliten...

Av Iliana - 8 juli 2013 23:59

Ska väl kanske inte säga för mycket!
Men äntligen har vi varmt och skönt!
Så underbart härligt!!!

Jag har varit ute och cyklat idag.
När Moa red.
Hon har blivit så duktig, växlar i hastighet när de travar och när han inte vill som henne, ger hon inte upp utan ser till att hon får som hon vill:-)
Idag höjde jag hindret åt de. Det var så lågt innan. Nu är det bättre;-)
Oj, så glad Moa blev när de hoppade över det höjda hindret:-D
Så duktiga!!!

Bjuder på några riktiga sommarbilder <3

Av Iliana - 8 juli 2013 00:16

För då är det inte så mycket problem med allergier.
Moa har varit dålig i sin allergi sedan i måndags, när hon hållit på med Hö.
Och nere i Älvdalen så har de slagit och börjat ta in Hö. Och det luktade massor.
När vi kom hem idag så var Moa inte alla pigg.
Jag gav henne betapred.
Men det hjälpte inte...
Så det blev en tur till Särna och läkaren!
Hon fick inhalera ventoline.
Kom hem för en halv timme sedan.

Så här ljust har vi strax innan kl 00.00
Härligt är det!

Men nu ska det bli skönt att sova :-)
God natt!

Av Iliana - 7 juli 2013 17:23

Idag är det vår bröllopsdag!
6år sedan den där lyckliga dagen i kapellet!
14 år sedan jag blev hel!
Älskar dej, Ronny <3

Förmiddagen bestod av hästhoppning.
Tord håller i Wille medans Tilda går banan:-)

Tilda och Wille precis innan han använder Tilda som ett bowlingklot och gör en strike rätt in i bommarna på nästa hinder...
Hon får bommarna på båda knäna, fast mest på det vänstra.
Ambulansen fick komma och hämta henne.
En stor blödning och kryckor. Ingen ridning på ett tag.
Skönt att det inte blev värre!

Vi checkade ut från campingen och åkte och. öpte oss lite glass innan vi for hemåt.
Det har ju faktiskt ÄNTLIGEN blivit sommar :-D

Lite jobbigt när vi åkte hem och ac slutade fungera på förarsidan!
Tur jag har en händig man, som till slut fic

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards