iliana

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Iliana - 10 november 2013 23:44

Superhärliga Louise och Morten har varit här med hö idag.
Hästarna gillar det skarpt:-)
Fast jag fick med mej svärfar i lastbilen för att ta några balar över fjället, då det var svinhalt gör deras traktor.

Hann fika hos Beate i Nybo oxå.
Det är café där varje söndag mellan 14-17!
Helt klart värt ett besök!

Tänkte göra en farsdag-tårta, men grabbarna kom hem så sent.
Men vi tar tårtan imorgon istället:-)

Nu är Alla utom Emelie hemma<3
Och alla verkar.haft det super:-D

Av Iliana - 10 november 2013 09:16

Vaknar och har världens skallebank!
Har nog fått. ör många timmars sömn i natt.
Har varit lite dåligt med sömn de tidigare nätterna.

I torsdags var vi till Rättvik på återbesök med Baldur. Gick upp kl 5. Han blev friskförklarad i benet, så nu ska vi bara jobba upp muskulaturen igen efter att stått ett tag.

Fredags började jag 7. Visst det är normal arbetstid att börja på, men jag har ju mest jobbat em/kväll så det känns väldigt tungt ;-)

Igår åkte vi från Idre strax efter.kl 6! En ledig lördag...
Idag vaknade jag halv 9, med skallebank alltså:-/

Idag är det fars dag!!
Grattis till alla pappor <3

Idag kommer nästan hela min familj hem igen:-D

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards