iliana

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Iliana - 19 november 2013 22:55

Har varit till sjukgymnasten idag.
Hon är en sån där människa som man lätt kan tycka illa om.
Superglad, söt, trevlig, ung och duktig.
Hade bestämt mej för att tycka illa om henne efter jag pratat med henne i telefon, klämcheck tjej.
Jag blir avundsjuk på såna personer, så de tycker jag inte om ;-)
Det gick inte att tycka illa om henne!

Gick därifrån och var glad och nöjd över att nån äntligen kan säga vad det är för fel på höften.
Hela stora lårmuskeln är spänd och full i muskelknutar. Så nu ska älsklingen få värma upp och massera innan jag ska stretcha massor.

Hon tejpade min rygg oxå:-)
Har ju en usel hållning, så det ska hjälpa till att räta upp mej;-)

Ser fram emot nästa tisdag, då ska jag dit igen:-)

Av Iliana - 19 november 2013 20:01

Tänk om man kunde köpa läxhjälp då skulle jag spendera allt på det!
För fy f..n vad jag hatar läxor.
Gap, skrik, gräl och tårar alltför ofta.
Gaaahhh!!

Av Iliana - 19 november 2013 12:05

Åh, vad Linus har varit hungrig.
Stackarn har inte kunnat äta sen fredags.
Knappt fått i honom flytande vätska. Inte ens glass...
Igår kväll var han så jättehungrig, så till slut tog han en macka. Oj, så ont det gjorde efter varje tugga:-/
Idag har det blivit mycket bättre i halsen, så äntligen har han kunnat äta mat:-D

------------------------------------------
Tina har varit här på morgonen och satt på vinterskorna på Baldur.
Så äntligen har alla hästarna vinterskor på:-)

Strax iväg till sjukgymnasten, hoppas hon kan hjälpa mej med min höft!

Av Iliana - 19 november 2013 12:05

Åh, vad Linus har varit hungrig.
Stackarn har inte kunnat äta sen fredags.
Knappt fått i honom flytande vätska. Inte ens glass...
Igår kväll var han så jättehungrig, så till slut tog han en macka. Oj, så ont det gjorde efter varje tugga:-/
Idag har det blivit mycket bättre i halsen, så äntligen har han kunnat äta mat:-D

------------------------------------------
Tina har varit här på morgonen och satt på vinterskorna på Baldur.
Så äntligen har alla hästarna vinterskor på:-)

Strax iväg till sjukgymnasten, hoppas hon kan hjälpa mej med min höft!

Av Iliana - 19 november 2013 12:03

Åh, vad Linus har varit hungrig.
Stackarn har inte kunnat äta sen fredags.
Knappt fått i honom flytande vätska. Inte ens glass...
Igår kväll var han så jättehungrig, så till slut tog han en macka. Oj, så ont det gjorde efter varje tugga:-/
Idag har det blivit mycket bättre i halsen, så äntligen har han kunnat äta mat:-D

------------------------------------------
Tina har varit här på morgonen och satt på vinterskorna på Baldur.
Så äntligen har alla hästarna vinterskor på:-)

Strax iväg till sjukgymnasten, hoppas hon kan hjälpa mej med min höft!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards