iliana

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Iliana - 15 november 2013 22:44

Idag kom det snö, massor av snö!
Så underbart! Hade helt glömt bort hur mycket jag älskar snö och vinter <3

Har äran att få ha min mysiga systerdotter här idag. Och som vanligt har vi fullt upp ;-)

Först var vi till hästarna och mockade sen blev det "skoteråkning"
Det var jätteskojigt.
Och så såg vi en älg som åt av höet vi slängt längst bort i sommarhagen, för att det inte var ok till hästarna.
När Linus och Moa kom hem så blev det pannkakor innan barnen gick ut och lekte och jag satte igång med brödbak.

När tjejerna kom in, så hjälpte Aula mej med tekakorna. Hon är superduktig! Moster blev imponerad!!!
Fast vi får hoppas mamma har fungerande tvättmaskin, för mycket mjöl blev det:-D

[Bild]

Efter myskvällen med Idol och godis blev det dags för sängen.
Moa läste Trassel och Ayla lyssnade intensivt.
Och efter att jag sjungit 4 god natt-visor sov lilltjejen och Moa somnade strax efter det med:-)
Imorgon ska vi nog försöka hinna både leka ute i snön och rida:-)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards