iliana

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Iliana - 14 december 2010 22:34

Jag tycker det är riktigt hemskt det som hänt i Stockholm.

Det gör mej skiträdd.

Tänk om det händer igen.

Då kanske det dödar och sårar en massa människor.

Jag vet faktiskt inte än vad jag ska skriva ang detta.

Bara att det gör mej så otroligt rädd!


Sverige har ju blivit så otroligt hårt.

Man läser om mord varje dag.

En massa misshandel och bråk.

Pedofiler.

Våldtäkter.

Och nu detta, terrordåd.


Nä, jag vill ha det som det var när jag var liten.

När "Röskägg" var den enda man var rädd för.

Av Iliana - 14 december 2010 21:39

Jag ska betala för att en besiktningsman var hit o kollade mitt stall och hage!

För att någon idiot fick för sig att det var brister där och anmälde mej!

Han hittade ju inga fel!

Jag ville inte ha dit honom!

Varför ska jag betala?!

Jävla Maria Lafven!!

Av Iliana - 14 december 2010 11:31

Det här med julklappar.

Jag har inte köpt en enda än!

Jag vet inte vad jag ska köpa heller, vet inte riktigt varför min hjärna strejkar.

Jag brukar nästan alltid vara klar vid den här tidpunkten annars.

OCH jag brukar alltid veta vad jag ska köpa till alla.

NU vet jag inte alls, inte ens till mina egna älsklingar:(

Vi ska ner på torsdag till Mora, men jag vill veta vad jag ska köpa. Jag tycker inte om att gå i affärer utan att veta vad jag ska köpa, för då blir det ingenting.

Har ni några tips på bra julklappar?

Det är till barnen, gudbarn, syskon och föräldrar.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards