iliana

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Iliana - 21 december 2010 21:33

Det blir nog bra ändå!

Idag har jag gjort souvasragu med tunnbröd o rårörda lingon:)

Det var förrätten:)

Sen har jag passat upp på Johan mest.

Jo, visst ja. Har även gjort min ( svärmors) supergoda sill som vi ska ha på julbordet:)


Jag är riktigt nöjd med min lugg, än så länge:)



Jag har klagat på mina arbetstider lite grann ju.

Men faktiskt så har mina barn det värre, de stora alltså.

Emelie börjar 7 hela jullovet och Andreas jobbar från 9.30

Jag kan ju mysa med de små på förmiddagarna medans de stora träffar jag i princip bara på jobbet.

Jaja, det är bara gilla läget!

Imorgonbitti måste jag skjutsa Emelie till jobbet kl 7 eftersom hon inte fixat körkortet än.

Sen ska jag väcka de små och kolla på Trolltyg i Tomteskogen:)


Av Iliana - 21 december 2010 10:23

Fyller år idag!


  

Av Iliana - 21 december 2010 10:15

Mirakeldrickan heter Vitamin well focus.

Den innehåller vitamin B/C , L-theanin/koffein med smak av svarta vinbär.

Jag har druckit den förr, då har den oxå funkat.


Nyårs supen som vi teståt igår var superb!


Idag är det så där ohyggligt kallt igen:(

Det värsta jag vet, det är att frysa:(



Idag börjar min kocktjänst.

Blandade känslor.

Tycker ju det är superroligt att kocka.

Men mindre roligt att jag aldrig är ledig en enda kväll:(

Jo, en dag i veckan!


Nä, nu måste jag ta hand om alla djur.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards