iliana

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Iliana - 16 december 2010 22:14

Glömde ju skriva att jag ringde han från Länstyrelsen som var här o kollade.

Jag fick ju en räkning därifrån.

Jag sa att jag inte har tänkt att betala den!

Och han sa att ok, jag ska se om jag kan ta bort det.

Liten anledning för att han glömde informera att de tar ut en kostnad när de kommer o kollar. Och för att det inte fanns någonting att anmärka.

Jag hoppas att de tar bort den, för jag har ingen som helst lust att betala.

Av Iliana - 16 december 2010 21:47

Hann inte till Falun och hämta min skoter:(

Vi Hann ingenting.

Skitväder var det att åka i oxå, snön vräkte ner och det blev hela tiden en massa snörök:(

Kom en kvart försent till julfesten oxå.

Som tur var hade de inte börjat. Men jag hade missat att man var tvungen att ta med egen fika. Dålig mamma!!!

Hursom helst så åkte vi hem mot mycket protester på en gång efter uppträdandet och klapputdelningen ( som jag faktist hade kommit ihåg).


Ett stort tack ska ialla fall min brorsa och svärmor ha som gick på ungarnas vernisage och tittade och fikade med de på skolan.

Och för att bästa John förbarmade sig över barnen när deras föräldrar var sen från Mora.

Och ett stort tack till Tessan för att hon kör upp vårat nya köksbord och stolar från Mora!


Jag måste ner till Mora och handla klart på lördag! Lördag före jul känns inte som en bra dag att åka ner o handla på, men vad gör man?


Min älskling var så underbar och gjorde en omelett till mej när jag var och tog hästarna:)

Han har aldrig gjort en omelett förr.


Nu ska jag ur med linserna och på med "töntbrillorna" och mysa ner mej i soffan;)




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards