iliana

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Iliana - 17 oktober 2011 15:57

Alltså, måndagar är en så dålig dag att ringa doktorn på.

Kom inte alls fram imorse.

Till slut efter en massa upptaget och lite väntetid kom jag fram till dsk i idre.

Men där var det datorhaveri så det var att ringa dsk i Särna.

Fick i alla fall en tid i Särna åt Emelie.

Där tog de både crp, streptokoper och körtelfeber även kallad puss-sjukan.

Men det visade inget. Läkaren kom in o tittade och tyckte nog inte Emelie såg allt för frisk ut, för han skrev ut antibiotika.

Så mår hon inte bättre på onsdag ska vi tillbaka på torsdag.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tog ingen citadon igår kväll. tänkte pröva att se om jag kunde sova utan den.

Så i natt har jag haft ont och inte alls kunnat sova. Alldeles för trött för att gå upp och ta en mitt i natten oxå. Sen ville jag inte det för jag är groggy nästan i 12 timmar efter en tablett.

Imorgon är det sårkontroll och byte av plåster. Oroar mej lite för att ta bort plåstret för det brukar ju göra ont  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards