iliana

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Iliana - 21 oktober 2011 22:13

Har skrivit slutprovet idag. Trodde att det skulle vara ett kort och snabbt prov. Jo visst tjena! 4 timmars prov. Men jag fick bara 3timmar och en kvart, för sen slutade vakten som kollade att jag inte fuskade.

Men jag hann, med nöd och näpe.

Svarade inte på 2 delfrågor, för att tiden var knapp.


Jag var tvungen att lämna ifrån mej mobilen innan. Linus har därför ringt land och rike och frågat efter mej. Syrran i Stockholm funderade på hur hon nu skulle veta vart jag var, haha!

Ronny har inte heller fattat att det var på idre jag skulle skriva provet, så han har oxå undrat.

Den enda som har haft koll är Angela, för jag var dit innan och berättade.

Visst är hon söt, lilla Ayla. 

  Moa har lärt sig meditera;)

  Kattgunga;)

    En stor och en liten rumpa=)


Ikväll har jag bokat biljetter till Idol i Gävle. Och hotellrum.

Barnen är helt lyriska=)

Bara 21 dagar det.

Ska bli riktigt roligt, tjohoo

Av Iliana - 21 oktober 2011 18:16

På väg hem idag så blev det akut kåtslag i bilen.

Nästan så jag var tvungen att stanna bilen, vända och följa efter.

Åh, my good!

Vilken snygging!!

Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha!!!

Mötte en stor snygg amerikansk lastbil1

Så jäkla snygg!

Har svårt att smälta det.

Linus satt bredvid och var lika lyrisk!

Ronny hade ringt och sagt att vi skulle hålla utkick efter vägen efter något stort, kunde aldrig gissa att det var en amerikanare.

Den är från Älvdalen!

Hoppas verkligen jag snart får se den igen. Fast då få beundra den på närmare håll, när den står stilla.

Blev verkligen förälskad!


Jag vill bli lastbilschaffis och äga en sån skönhet!

Av Iliana - 21 oktober 2011 07:07

Usch, det är så mörkt ute så här tidigt på morgonen.

Just nu längtar jag till höstlovet, jag vill ha sovmorgon.

Och jag vill ha vintertid nu!

Jaha, idag är det slutprov som gäller, håll tummarna 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vill gratulera Lybien idag.

För att er tyrann är borta för alltid.

Jag hoppas folket där kan få ordning på en demokrati och få leva i harmoni nu.

Sen måste jag säga att igår på nyheterna så intervjuades ett par från Libyen , som flydde därifrån för 30år sen.

Det tragiska i hela klippet var att kvinnan inte kunde nån svenska alls.

Jag tycker det är fruktansvärt, har varit här i 30 år men kan inte språket.

För hennes skull tycker jag det. För hon måste ju hamna utanför i samhället.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards