iliana

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Iliana - 20 oktober 2011 12:19

Finns det något vackrare än snö och strålande sol?!

Enda molnet på himlen är att det blåser.


Jag sitter och pluggar för fullt och börjar undra vad jag gett mej in i? Nu kommer det såna där frågor som jag bara tycker är jobbiga, när man ska vara så n i norden smart och tänka ut ett lämpligt svar själv. Ett svar som kan vara många saker.

Är snart klar med veckans inlämningsuppgifter, men de 2 sista blir jag inte klok på.

Imorgon har jag slutprov på första kursen, blä! Hatar prov!


Har funderingar på att lägga upp dag för dag vad jag väger, mäter ( måste köpa måttband först),  äter och rör mej.

Bara för att mana på mej själv. För det här med vikt är ju pinsamt, hemligt och personligt.

Och talar jag om det för er, ja då kan jag inte fuska.

Men ska i alla fall fundera en stund till på det.

Jag kickstartade i alla fall igår med cambridge som jag ska köra en vecka innan jag kommer att gå på gi, tror jag.

Än så länge går det bra=)


Nähä, tillbaka till de där sista 2 frågorna  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards