iliana

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Iliana - 30 oktober 2011 22:50

Var ute och åt thaimat på Lodjuret igår.

Så gott det var, magen stod åt alla håll och kanter 


Efter det blev det utgång.

Kul, när det äntligen händer något.


Fast kul var det inte.

Folk går tydligen bara ut för att supa sig aspackade!

Det stackars bandet stod och spelade, men det var oftast ingen på dansgolvet.

Jag dansade lite grann och då kom det väl lite folk dit och dansade, men sen nada.

Och Sunrise är det då inte nåt fel på.


Nä, jag förstår inte tjusningen med att supa och ragga på småtjejer som är 20 år yngre som vissa gjorde. Medans andra var så fulla så de knappt kunde stå.

Hm, var som vanligt för nykter 

Måste komma ihåg att jag ska vara dret om jag ska gå ut och ha kul på Idre!


Imorgon drar jag och barnen till Örebro 

Ska bli så kul, har inte varit där på evigheter.

Älsklinen får vara hemma och dra in pengarna och hålla ställningarna 

Så kanske han saknar mej lite oxå, så han är extra go när jag kommer hem  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards