iliana

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Iliana - 25 oktober 2011 21:27

Idag har jag varit och klippt trådarna.

Sjuksyrran sa att jag har väldigt bra läk-kött.

Att ärren nästan inte syns 

Så himlans skönt att få höra.

Men så har jag inte rökt och supit en massa heller. Om det nu skulle ha nån påverkan, som de antyder.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min älskade son Andreas har kommit hem 

Tack vare det så blev det lite brått att få klart rummet. 

Jag behöver ju press, så nu är det klart. Det ska väl målas i och för sig, men annars är det bara hyllorna som ska upp.

Nu är det ett kombinerat kontor/Andreas rum/gästrum.

Nån gång ska vi flytta ner och göra ett kombinerat Andreas rum/tv- spel rum uppe.

Men just nu har både Linus och Moa för mycket mardrömmar för att vi ska kunna flytta ner. Då kommer jag få sova ännu mindre än jag får nu, pga springa i trappan på nätterna när de skriker.



Ha en trevlig kväll allihopa 

//Ili med blekare röda prickar på hela kroppen



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards