iliana

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Iliana - 3 december 2011 16:09

Är det fler än våran familj som ALLTID måste leta vantar, mössa täckbyxor etc?

Alltså typ varje dag!

Spelar ingen roll att barnen har egna lådor och hängare, för det är alltid samma visa. " Jag hittar inte.."

Sen tycker ungarna att jag är snål för att de inte får vantar för 800kr.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I torsdags så vart det en tur till Mora.

Häll på med kalendern i 9 timmar. Nästan alla annonnser var tvunget att göras om.

Det kommer att bli en så bra kalender  

Har redan 5 förbokade som ska till England!


Lilla pappa hade sin födelsedag den dan oxå 

Den här bilden är så fin, tycker jag. Syster, pappa och jag  



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I går var det adventsmingel i bystugan.

Det var en del med folk och en massa gott att äta  

Emelie kom hem igår, det är så mysigt att ha henne hemma.

Imorgon blir det kalas för henne, då hon fyller 17 år på måndag.

Herregud, vad tiden går fort ?




Idag har jag och tjejerna bakat lussebullar.

Jag har även gjort en sats pepparkaksdeg     

I kväll blir det mys framför tvn.

Det blir inge Sälen och Martin E-type Eriksson för mej  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards