iliana

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Iliana - 11 december 2011 23:03

Husse är djurens bästa vän, igår

Ute med dogsen, igår

Ja och katten med så klart, igår

En katt på Cat, igår

  Syns väldigt dåligt, men vargspår sen i natt

Linus Pepparkakshus (har gjort alldeles själv), idag

Moas Pepparkakshus (hon fick hjälp av mej), idag

Emelies Pepparkakshus, idag

 

Så avslutar vi med Lucia i kyrkan nu ikväll. Emelie står längst till höger.


OBS!

Alla dessa bilder är tagna med min mobil!

Ska ladda in de från kameran imorgon. 

Av Iliana - 11 december 2011 14:19

Missade tyvärr att få se vargen.

Men spåren efter den var spännande det oxå.

Det var i natt när jag hämtade tjejerna på Idre som jag upptäckte de.

På vägen hem så stannade jag och kollade, och jo då.

Vargspår!

Den har gått vid kanten av vägen från Skärvagsvägen ända upp till Gröveldalsvallen, där har den sprungit upp i skogen.


Var svårt att somna om. Ronny ville inte alls vakna så jag fick berätta det för honom  .

Och våran lilla terrorist till katt gjorde allt för att hålla matte vaken och gosa med henne 


Idag har Linus och Moa dekorerat och satt ihop deras pepparkakshus.

Och Emelie har bakat ett oxå, det får hon nog göra klart ikväll.

För strax ska hon åka till Idre för att ha generalrep inför Lucia ikväll.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards