iliana

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Iliana - 6 december 2011 21:42

Hm, Ann skickade en utmaning.

Måste kanske ta den då...

Om inte annat för att ta en paus i pluggandet 


Och, här kommer den...


Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått utmaningen ifrån.

Fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till 5 bloggvänner


1.När ingen ser eller hör mej... gör jag fula miner i spegeln 

2.Jag går aldrig hemifrån utan... mobilen, man vet aldrig om det ligger ett föl i stallet eller om jag vrickar foten 


3. Min blogg heter som den gör för att... Jag har dålig fantasi?!


4.Om jag vågade skulle jag...köra skoter på vatten 

5. Om 10 år kommer jag att ... driva ett eget företag. Alla mina barn kommer troligtvis ha flyttat hemifrån  


Jag skicka denna utaning vidare till Märit, Åza, Tina, Emelie och Malin StaröSpånberg.

Av Iliana - 6 december 2011 20:45

Ja idag har höstterminens vernissage ägt rum på skolan.

Moa stack på tisdagsklubben istället för fika.

Tur jag hittade Anette så jag kunde dricka min kopp te tillsammans med någon

och Linus fick prata av sig med Sammy  


Men tänk hur det är. Man tror att människor växer upp och blir mogna när man har barn i skolåldern.

Men så fel man kan ha på vissa människor.

Såg en person som jag var väldigt bra kompis med på högstadiet i dag.

Personen såg mej och låtsades hitta något väldigt intressant i ett hörn, för att snabbt slänga bort blicken. Då behöver man ju inte hälsa.

Det som hände som satte stopp för vårt kompisskap, var så klart en kille!

Hon vann han först, sen tog jag honom ifrån henne och några år senare så blev han hennes igen. Och då hade jag tröttnat på att han var så obestämd.

Men detta är alltså 20 år sedan!! Man tycker att det ska gå att hälsa ändå.

Jaja, jag skiter väl i det egentligen.

Av Iliana - 6 december 2011 10:04

Förbaskade kilon!!!

Har gått upp 5 kilo på 2 månader!!!  

Vet inte hur länge sedan jag vägde så här mycket.

Jag kräks på mej själv, för att jag låtit det gå så här långt.

Jag väger lika mycket nu, som jag gjorde precis innan jag fick Andreas. Och då hade jag ändå gått upp 17 kg!!!


Så tipsa mer än gärna på hur jag ska göra?

Jag behöver tips för motivationen oxå.

Jag har mellan 80-90 läsare ibland, så nån måste väl kunna tipsa mej 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards